Kızlarrr ne Dicem size eşim bimden tatlı almış bi kaç tane dün yiyelim dedik ekşimiş acımış fişini de atmış iade kabul ederlermi yazık günah yani tanesi de 25 30 tl ona ben başka bişey alırım kabul ediyolarmı fişsiz ve açılmış şeyi illaki tadına baktık 1 kaşık yoksa nasıl anlıycaz ekşimsi taş olduğunu