Bende 6 gün ve 5 gün kala yapmıştım negatifti sonra regle 1 gün kala içime doğdu bir an da gittin aldım test hem kaset aldım hem erken olanından ikisini de yaptım pozitifti kan vermeye gittin hemen çıkmıştı şuan 6+3 hamileyim erken davranma canım biraz bekle bence