Kızlar merhaba. Bir kızım var genelde karnımda sakindi öyle çok hareketleri rahatsız etmezdi. Şimdi de öyle sakindir meleğim ❤️ Şuan 23 haftalık erkek bebeğe hamileyim. Oğlumun hareketlerini çok erken hissetmeye başlamıştım. Bir bebek hiç mi durmaz , uyumaz diyorum. 😂😂 Bir tekme atınca 3 ayrı yerden hissediyorum. Sağlı sollu sallıyor. Gece yatınca da devam ediyor eşim karnıma elini koyunca 4-5 sefer üst üste tekmeler başlıyor 🥲 çok güzel duygular çok şükür ama bu doğunca baya hareketli bir bebeğe mi işaret sizce ? 😂😂