Qwert2211 birde illa düşük yapmana gerek yok. Benim ablamda bu pıhtılaşma sorunu çıktı bundan dolayı 1 düşük yaptı. Doktoru kız kardeşin varsa o da bu genetik testi yaptırsın genelde kız kardeşlerde de oluyor dedi. Ben bunun üzerine hamilelik düşünmeye başladığımda gittim yaptırdım 1 aya sonuç çıktı test sonucu çıktıktan 2 ay sonra hamile kaldım ben ve çok şükür hiçbir sıkıntımız yok 3 aylık hamileyim şu an