yeni_anne2 160 boy 60 kilo şubat sonu dogum hangi bedenn almayalım kızlarrrrrr m uygunn olurr muu satıcı 70 kiloya kadar m öneriyor sizcee
Hryedz yeni_anne2 bunun beyazını aldım 170 boy 73 kg yum su an bıle cok rahat L beden aldım 37. Haftadayım
Melosum34 yeni_anne2 link atar mısın bende alırım belki bir tane önü düğmeli polar pijama takımı koydum bide bundan alırım
Zehra_nergis yeni_anne2 bunu bende çok beğendim ama doğumum hazirana denk geliyo acaba kalın mı olur o ay için
a-b1 Ben de bu model aldım şu an 80 kiloyum xl aldım çok rahat oldu. Rahat etmek için bi tık bol tercih ettim
yeni_anne2 Melosum34 indirimde şuan trendyol da lahusa takım yazz cikiyor hemenn link yasak diye biliyorum canım
Nesizade05 Melosum34 miss dünya Lissa var trendyoldA beyaz önden düğmeli en çok ziyaret edilenlerde fiyatı 349 tl . Ondan alabilirsin ben aldım hem yumuşacık hemde kalın tam kışın evde hastanede giymelik tavsiye ederim
a-b1 yeni_anne2 bence L tercih edin. Esnek ve ince bi kumaşı var ama bilmiyorum l olurdu bana ama xl kadar rahat edemezdim diye düşünüyorum