Deterjan olarak e bebeğin baby me toz deterjanını aldım, yumuşatıcı olarak uni baby aldım. 30 derecede 1 saat 20 dk yıkadım, yumuşatıcı kullandım az koydum ama çamaşırlarımı zaten odada kurutmalığa asıyorum toz vs toplama durumu olmadı. Astıktan sonra iyice havalansın diye 2 gün toplamadım havalandırdım. Ütüledim, Şuan sadece temiz kokusu var üstünde mis gibi. İlk çamaşırlar ıslakken buram buram kokuyordu fazla yumuşatıcı koydum herhalde tekrar durulamaya atıyım dedim sonra vazgeçip kuruduktan sonra bakarım dedim ve kuruduktan sonra gerek kalmadı. Siz de öyle yapacaksanız bilginiz olsun ☺️