z_oz benimde bugün 10 haftalik tam kalp atışı duyulmadi,perinatalog bebek oluşmuş ama oylece kalmış hic buyumemis dedi ben yinede özele cok guvenemedim devletede gittim malesef bir gelişme yok,daha küçük olduğu için bir hafta daha kendi düşmesi beklenecek pazartesi gidecegim o zamana kadar dusmezse sanirim kürtaj artik,yani tam 11. Haftaya kadar beklemis olacağım