Daha yeni aldım kurutma makinasını. Bugün 3 defa çalıştırdım 45 dk programda bişi yaşamadm. Çok güzeldi. Az önce tekrar çalışstırdım. Bu sefer uzuna atayım dedim ütü kuruluğu programında çalıştırdım. 1.45 dk falan program. Herneyse yarımm saat snra falan makınaya bi gittim nasıl diyim bi koku var. Hani konfeksiyondaki ütü bölümündeki koku. Ya dedm acaba bişi mi oldu. Bide baya baya sıcaklık veriyor falan. Korktum kapattım programı değiştirdim. Narin programına attm. Şuan o koku yok okadar mesela. Normalmiydi o koku kızlar. Bide o programda arada konfeksiyondaki ütülerde poh poh ederya buhar sıkınca. Öyle sesler geldi.