Zeynep2929 gebelik ilk önce kana yansır Ondan sonra idrara geçer. Yani gebelik olsaydı sen Kan verdikten sonra bu kadar koyu şekilde çıkmazdı o silik çizgi veya ikinci çizgi. Kan testi her zaman daha güvenli olur Çünkü idrar testlerinin yanlış çıkarma ihtimali her zaman var ki daha önceden başıma da geldi benim böyle 5 tane pozitif görmüşlüğüm var