Aysenur_0046 Anneler bu gün 15 haftalığız 16 olucaz kontrolüm vardı bebeğim iyi şükür ama plasenta sol da biraz rahime yakın galiba öyle olanlar var mı normale dönenler neler yaptınız korktum ben riskliymiş
Hasret47 Aysenur_0046 evet benxe 11 haftalık hamileyim geçen gün kayamayla gittim plasentanın çok aşağıda olduğunu rahim duvarini çok kapattığını söyledi buna bağlı da kanama olduğunu söyledi yukarı çıkmasını isteriz dedi plasentanin eğer aşağıda olursa doğumda çok kanaman olur durduramayiz dedi 2. Doğumum olacak ilk oğlumda yaşamadım böyle birşey
Aysenur_0046 Hasret47 benim de 2. Gebeligim canm kızımda da öyle demişti ama çıkmıştı yukarı galiba bi sorun olmadı bu da rahmine almak zorunda kalırım diyince korktum dinlen bol bol dedi ilerleyen dönemde yine kontrol edicez ztn dedi ztn öyle bi durumda kanamanın olur demişti atlatırız inşallah ama ağır kaldırma dikkat et buna canm bol dinlen sende
Gamze3406 Hasret47 içinizi ferah tutun, korkmayin, en kötü sezaryen doğum olur, kanama ve rahim alinmasi genelde yapışma olursa oluyor, ben o kötü süreci malesef yaşadim. Ama yapışma yoksa korkmayin.
Hasret47 Aysenur_0046 inşallah canım ben ayni zamanda çalışıyorum eve gel yemek iş güç çok zor geçiyor allah büyük bakalım
Hasret47 Gamze3406 aynen zaten ilk doğumum da sezeryandi doktorum böyle hastalar normal doğum yaptırmıyorsuz dedi bakalım imslah ilerleyen günlerde yukarı dohru çıkar
Tgba054 20 haftaligim.benimde plasentam aşağıda.kanamam olmuyor ama acayip kasik ağrım oluyor.insallah yukarı çıkar diye bekliyorum.
Gamze3406 Ayssu98 plasenta perkreata olarak geçiyor, plasenta, rahime bazende hem rahim hem mesaneye yapışiyor, damarlaşma oluyor organlar arasinda. Benim rahmim bu sebepten alındı malesef. Nadir karşılaşilan kötü bir durum, Allah kimseye yaşatmasin.
Nuray48 14 haftalığım benimde rahim ağzına yakın dedi dün aşırı kanamam oldu doktor yatırdı birkç gün hastanedeyim inşallah güzel haberlerle çıkarım🙏🏻