Kızlar öncelikle bir süredir canımı sıkan bu durumu sizinle paylaşmak istiyorum eminim benim gibi hisseden anne adayları ve Anneler vardır.
Öncelikle şunu şöylemek istiyorum kamu spotu adı altında sezaryen doğumu kötüleyen sanki sezaryen doğum yaparsak Bebegimizle Annelik Bagimizin olmadigini ama normal doğum yapan birinin gerçek anne olup güçlü bağının olduğunun düşündürecek bir reklam saçmalığı.
Kesinlikle normal doğum ve sezaryen doğum yapan annelerin hepsine saygım sonsuz beni yanlış anlamayın lütfen. Ben cift rahimliyim ve geçen sene düşük yapmadan önce tüm doktor kontrollerimde sezaryen doğum yapabileceğimi bebeğim ve benim için doğru olanın bu olduğunu söylüyor doktor .
Kadınların bağımsızlığının ilan edildiği böyle bir Ülke de doğum şeklinin sorgulanması ve sadece bir doğum şekli üzerinden Anneliği sorgutan bir döneme geldik ne yazık ki. Çok kızıyorum bu reklamı gördükçe sinirlerim bozuluyor isteyen istediği şekilde doğum yapar bu anlamda Annelik sorgulanamaz . Çevremizde de böyle insanlar illa ki var sezaryen doğuma karşı olan ama insanlarım neler yaşadığını bilmeden yargılamak çok saçma. Bence insanlar herkesin fikrine saygı duymalı ve destek olmalı. Bu benim fikrim siz bu konu da neler düşünüyorsunuz Anne Adayları Ve Anneler ?