hakkah24 Kızlar şu iki isim arasından birini seçeceğim artık. Ben kıvançtan yanayım eşim de kutayı seviyor ama kendi adı aykut birazcık ona yakın diye istiyor😅 Sizce hangisi?
Ebru_ebru hakkah24 ayy 😬 en son isteyeceğim şey sizi üzmek ama fikrimi de söylemek istedim adıyla , sağlıkla büyüsün inşallah 🙏
hakkah24 Aysunays Burada herkes Kutay derken çevremde herkes Kutay nasıl isim diyor yandığımın resmidir😂 Çok teşekkürler💕
Aysunays hakkah24 aa neden ki? ilk defa duyanlara belki garip gelmiş olabilir ama cok güzel ve güçlü bir isim😊rica ederim❣
hakkah24 Ozgetoramandemir Çok değişik bir isim değil mi ya okunuşu falan ya da bana mı öyle geliyor 🤷🏼♀️
Ozgetoramandemir hakkah24 Değişik evet ama bence daha havalı geliyor soylenisu ve kulaga gelisi 😂 ve anlamı da hoşuma gidiyor benim