Selam kızlar 36+5 haftalığım bugün çatı kontrolü yapıldı 1 cm açıklığım vardı ve sezeryan için 9 Aralık gün verildi bu açıklik fazla olur mu 9 aralığa kadar doktor kanaman suyun falan gelirse gel dedi. Yani 1 cm açıklık beni 10 gün idare eder mi normal doğum falan yapmak istemiyorum 🙃🙈