duyguu11 Lierac krem mi mustela mı? Bir de yağ formunda ve krem formunda olanlar var sizce hangisini tercih etmeliyim. Ek olarak Hindistan cevizi yağı kullanmayı düşünüyorum
AnayimBenAna_ duyguu11 ben mustela serum kullanıyorum ikinci gebeliğim ilktede hiç çatlağım olmadı tek onu kullandım
couleurcerise Lierac al ama tek başına yeterli olmuyor nem anlamında, yağ da kullanmak gerekiyor ikisini de al bence ben de hem Lierac hem weleda’nın yağı ve kremi var