maviskokiz Kızlar beraber bekleyelim pazar test yapmayı düşünüyorum çarşamba yaptım ama herkes çok erken dedi
Meltemzel maviskokiz benimde pazar günü çatlamadan sonra 10 yumurtlamadan sonra 11. Günüm bende yapmak istiyorum ama erken mi diyede düşünüyorumm
sadece1selda @maviskokiz benim de yumurtlama 16 bat30 üç gün önce test verdim negatif bende beklemedeyim
sadece1selda @maviskokiz ya bende öyle cidden eşim gidiyor altı ay yok tek umudum bu aydı oda yumurtlama günü ve bi gün öncesini denk getirdim galiba olmadı