yeni sezeryan olan anneler süreciniz hakkında bilgi verir misiniz? sezeryan sonrası seneler sonra dahi karında sinirler ölüyor, bel ağrısı asla geçmiyor, dikişler aylarca sızlıyor, kesi anını epiduralde olsa hissediyorsun, ameliyat sonrası gelip karna yastıkla baskı uygulanıyor gibi gibi bir çok şey duyuyorum hamilelikte zordu ama anlatılanlar bol eklemeliymiş bunu deneyimledim.. umarım bunlar da abartıdır. taze anneler bilgilendirir misiniz 🌸 🥺