Gebeliğim 23 24 haftasında hep düşük riskim vardı sancılar enfeksiyon hiç bitmedi şeker yüklemesinden sonra şekerim olmamasına rağmen suyum artı erken doğum riskim vardı o sırada enfeksiyon hiç bitmiyor ilaçlar fitiller kullanıyorum bebeğin kafası karnı iki hafta büyük denildi buğday ekmeği kek pasta börek çörek vs şekerli içecekler yasak dedi doktorumuz ve iki ayda 6 kilo aldım öyle şüphelendi doktorumuz dikkat ettim suyu biraz düzeldi karnı son hafta enfeksiyon beni artık çok rahatsız ediyordu idrara çıkamıyordm ve ödem öyle bir artmıştı ki yürümekte zorlanıyordum 27 Kasım kontörlümüz vardı daha önce protein kaçağı da vardı doktor nst idrar tahlili istedi gebelik zehirlenmesi başlamıştı hemen doğumu başlatalım dedi ikiniz için de tehlikeli olabilir dedi alttan muane etti suni sancı verdi yatışım yapıldı sancılar gelmeye başladı Sabah 9da yatışım yapıldı akşam 8 de doğumum oldu ikinci doğumum olmasına rağmen çok zorlandım ilk doğumum da ikinmaya çok iyi yapmıştım ikincisnde bilmiyorum yapamadım ve yirtilmam baya oldu dikişlerim çok var ve hemoroidim var ondan çok zorlandım ama ebeler ve doktorum çok iyiydi Allah onlardan razı olsun şuan sütüm yok o beni üzüyor bebeğim aç ağlıyor sürekli mama veriyorum arada meme vermeye çalışıyorum hormonların uyarılması için hepinize sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum inşallah isteğiniz gibi bir doğumunuz olur sormak istediğiniz sorunuz varsa cevaplamak isterim