Premsescik Karnım cok şiş sanki 9 aylık hamileyim gibi zaten kilomda var görüntüsü cok rahatsız ediyor aç geziyorum zaten yesem cıkarıyorum birde kabızlıkda var ondanmıki anlamadım sizdede oluyormu
KurabiyeninAnnesi123 Premsescik hazımsızlk gaz kabızlık ilk 4 ay cok yaşaniyor 4. Aydan sonra rahatlarsiniz
Ebrugunesss Bende öyleyim 9+2 tamam biraz göbeğim vardı ama bu kadar var mıydı diye düşünüyorum şuan kabızlık etkiliyor birde gaz sancısı falan oluyor onlardan dolayı biraz şişlik oluyor malesef