Masalceylan Kızlar Salı günü kan verdim kanda bisey çıkmadı hala adet olmadım dün çok kötüydüm ağrım çoktu kesin olcm dedim ama yine olmadım neden olur aynısını yaşayan varmi yumurtlamami oluyor pek bilmiyorum
06Pembemavi80 Masalceylan bu durumu birçok kişi yaşıyor sanırsam. Benimde 6 gün gecikti halen adet olmadım. Test negatif çıkıyor .ağrı sızı oluyor ama olmuyor adet. Dün kan verdim acilden daha sonuç çıkmamış. Hamileyim degilmiyim iki arada kaldım 🙈
Masalceylan Sevgilimmmmmmm ağrım gece çoktu canım bugünde hiç yok teşekkür ederim yapıcam dediğini ☺️
Masalceylan 06Pembemavi80 sonuç çıkmıştır da E nabıza düşmemiştir mevsimsel heralde çoğu kiside görüyorum böyle bakalım insallah sizin sonuç güzel çıkar
06Pembemavi80 Masalceylan e nabiza dünden beri kaç seferdir giriyorum gözükmüyor. Bilmiyorum ben çıkarsa sevinirim .cikmazsada hayırlısı diycem ama böyle iki arada kalmak zormuş gerçekten . Bende ilk defa böyle bı durumla karşlastim. Burda da birçok kişi aynı sorunu yaşıyormuş ilginç gercekten
06Pembemavi80 Masalceylan benim sonuç 0.100 çıkmış. Test te negatif . Niye adet olmuyorum anladım 7 gün gecti
Masalceylan 06Pembemavi80 geç döllenme olmuş olabilir yasa mevsimseldir benimde bugün kanamam başlıcak gibi çok az geldi adet oluyorum heralde