Karuz Kızlar 37. Haftaya girdik bebişimle. İki gündür baş agrısı, mide bulantısı vardı tansiyonumu ölçtürdüm. Normal çıktı (11/6) . Tahliller yapıldı onlarda temiz. Bugünde ishal başladı. Doğuma yakın bunları yaşayanlar oldu mu?