irser ya ben daha çok yeni hamileyim 4 haftalık. Bir süredir bu durumu yaşıyorum internetten araştırdım uyku esnasında bu durum yaşanırken kandaki oksijen seviyesi falan azalıyormuş bebeğime bişey olucak diye çok endişeliyim. Ama yaşadığımız şey aynı gerçekten gündüzleri oluyo geceleri olmuyor garip bir şekilde. Uykumdan sıçrayarak aniden uyanıyorum yani nefesimin kesilmiş olduğunu bariz bir şekilde farkındayım sizde de aynı böyle miydi