Defnemome bence yavaş yavaş gece beslenmesini bırakmanız lazım bizim doktorumuz 1 yaştan sonra bırakalım uyku eğitimi için demişti ama ben arada vermiştim sonrasından onuna bıraktım her kalktığında su vermeye çalışın uyutmaya çalışın ben öyle bıraktım