Sebur Kızlar 2 saat önce bebisim tek memeden 30dk emdi. 2saat sonra yine uyandırdım ama emmek istemiyor sizce neden karnımı tok? Bebişim 2 günlük bu arada
DilekBodurr Sebur benimki de 3 günlük. Uykudan zor kaldırıyorum öyle uykucu ki 😂 2 saati geçiyor uyandırmam
EsraOzsusam Sebur belki toktur ancak tek memeden 30 dk yerine 15 er dk dönüşümlü emzirirsenz daha iyi olur. Hem bebişiniz tek memeye alışmaz ama hemde sütleriniz dengeli iner
Melosum34 Sebur 2 günlük bebeişin havalara bak sennnn😀 uyandırıp 2 saatte bir emzirmeye çabala emmiyorsa sağarak ver bence sarılık olmasın bebiş
Sebur DilekBodurr karambole birseyler yapıyorum bende uyanıp emzirene kadar bi 3 saati geciyor😀😀😀😆😅 allah kolaylık versin bize
EsraOzsusam DilekBodurr uykucululkla alakası yok yenidoğan bebekler hep uyur, siz uyandırın emzirin sarılık olmasın..
DilekBodurr Sebur amin inşallah zor ama geçiyor emin olun gün gün daha da güzelleşiyor her şey. Benim 2. Çocuğum iyiki varlar ❤️
DilekBodurr EsraOzsusam yok biliyorum bu benim ikinci çocuk. Ama oğlum böyle değildi. Her bebek farklı demekki. En azından memeye aranırdı. Kızım da böyle hiç bi şey fayda etmiyor. Sadece altını açınca kalkıyor geceleri. Sarılık değeri şu an iyi. 4 günlük olduk.