myangelson zeynepaktas 2019 yılından beri Alya ismini çok beğeniyorum bebeğimiz kız olsaydı Alya olacaktı adı o sebeple Alya dan kullanıyorum oyumu 😅
Hanniballl zeynepaktas Esila esimin yeğninin adı oldugu icin kulagim alisik geldi 🤭 ama diyim esilalar biraz zor oluyor 😊 Sare isminide beğendim 🐣