Sulesultan Edaceho bende de oluyor 34teyiz ama daha çok ayaktayken oluyor yatıp dinlenince geçiyor gibi
Ecearya Edaceho uzun suruyorsa ve yemeklerden sonra oluorsa midendeki siskinliktendir canm. Ama kisa sureli toplanma seklindeyse kasilmadir.
Ersema Edaceho rahimde yukarı çıkıyor ya yer kalmıyor mideye onun şişkinliği de olabilir. ama 30 dan sonra var bu ağrı sertleşme genelinde hamilelerin
Busra37 Bende 33+5 haftalığım canım banada oluyo bazen karnımın acımasından sertliğinden uyuyamıyorum bile
Sulesultan Edaceho birkaç kez oluyor dediğim gibi ayakta biraz fazla kalayım hemen oluyor artık dikkat ediyorum o yüzden doktorum yürüyüşü de yasakladı zaten 36.haftaya kadar