Anonim22 zorlanmaktan degil insan kavuşmak istiyor bir yerde onun sabirsizliği oluyor, tanışmak istiyorsun bebişle 😊 herkesin gebeligi bir olmuyor beni yormadı hamilelik inşallah sizinde rahat geçer süreciniz bundan sonrada iyi olur… söylenen bel agrilari sancilar kusmalar bende hic biri olmadi bebegimin hareketleri bile hep yumusakti beni hic incitmedi insallah doğumuda güzel olur… Herkese böyle bir hamilelik nasip olsun 🌸