Anonim22 5.5 aylık hamileyim, içimde kıpır kıpır dolaşmasını çok seviyorum. Hamileliğimde çok şükür çok güzel geçiyor. Doğurmak istemiyorum hep bedenimde olsun istiyorum. Bu psikolojik bir problem mi acaba?
1Cerenarslan1 Anonim22 son zamanlarda çabuk çıksın istersin 😅mesela ben 4 gün kaldı görünüyor ama bi an önce dogurayim diyorum
FKRKS29 Anonim22 her insan dusunuyordur belkide bende hareketlerini hissedince çok mutlu oluyorum hep hissetmek istiyorum amaaaa😅 şuan tamam 40+0 haftaligiz ve bebisimiz gelmedi insan bu haftalarda çok şükür sağlıklı olsunda doğsun bi an önce diyo zorluktan da değil ne biliyim insan bi merak ediyo olsun artık diyo 😅 her ay hatta her hafta başka duygular hissediyo insan ❤️❤️
mahirsmom 28+5 hareketleri o kadar güzel ki ben de aynı şeyi düşünüyorum 🥹 problem olduğunu zannetmiyorum anın tadını çıkarıyoruz sadece üzülüyoruz bu güzel hisler geçeceği için ama çok daha güzel şeyler yaşayacağız bebeklerimizle inşallah 🌸
Bluebey 😂😂😂😂😂 valla banada hic cikmicak ordan gibi geliyo ama yatakta rahat rahat donememekten yuzustu yatamamak gece 10 kez tuvalete cikmaktan sıkıldım 😅
EbruAysen23 Coooook sıkıldım doğurmak istiyorum 😂 rahat uyuyamıyorum yatamıyorum nefes alamıyorum bunu doğurayım 7 sene çocuk yapmam 😂😂😂
Aysezey EbruAysen23 dedi ve 2 sene sonra hamile 🤭😅😅 yani genelde öyle oluyo ya, tabi sizin içinde hayırlı olsn olsun 🤲🏻
Eslem2112 EbruAysen23 bide doğsun o yumuk yumuk eller tatlı yanakları görünce dieceksin ki bı tane daha olsun birini biraz büyüttüğü de bebek sevmek isteyeceksin 😂😂
ocak-94 Ben de 5-6 aylıkken öyle hissediyordum ama 35haftaya geldim artık uyumak uyanmak günlük işleri halletmek çok zor iki iş yapıyorsun bel ağrısı kaşık ağrısı başlıyor hemen yani doğsun istiyorsun kavuşalım istiyorsun 😂😂
sevaldqn1 Anonim22 lutfen 9. Aya geldiğinde fikirlerini güncellersen haber verirmisin her gece allahım nolur doğurayım diye ağlıyordum da ben🤣🤣
AnayimBenAna_ Anonim22 son haftalarda güncelle bu isteğini bide 😂 kaburgana çıksın depinsin nefes alamayınca çık artık diceksin 😂
DilekBodurr Anonim22 son trimesterin sonlarında o isteğinizden vazgeçersiniz emin olun. 😀 artık doğsun da rahatlayım dersiniz 🤗
Ayseekayaa Anonim22 son aylara girince konuşalım canım saat başı tuvalet, kaburgalara vuran ayaklar😂😂😂
KurabiyeninAnnesi123 Anonim22 askm son ay doğurasın gelir merak etme😂😂 karnin bi kocaman olsun gece karnından dönemez hale gel haraketlerin tamamen kısıtlansin 2 adımla nefes nefese kal ayaklarni kaburgana bir soksun bebek bi toplansın ne zaman doğurucam demeye başlarsin😂😂❣️
Anonim22 İ KurabiyeninAnnesi123 öyle olacağını sanmıyorum karnım çok şişmiyor sadece 4 kg aldım düzenli spora da gidiyorum en başından beri süreci profesyonel yürütüyorum son aylarda zorlanmamak için
Betulsevbuk Anonim22 evet o haftalarda ben de öyleydim şuan 40. Haftaya girdim imdat diye bağıracağım az kaldı 😂
Patatess KurabiyeninAnnesi123 Aynen mesela bugün bir süredir aşağı kafa atıyor ayağa bile kalkamıyorum acıdan. Az daha uğraşsa fırlayacak gibi. 😅