ozgese-s
ozgese-s benimde baştan beri hep 2 hafta önden gidiyodu 29. Haftamda yani geçen hafta kontrole gittim karın çevresi 28 hafta boyutunda dedi protein ağırlıklı beslen dedi benimde moralim bozuldu ama 1.300 kilosu ideal ben hiç kilo almadığım için biraz moralim bozuldu ama sonra sağlıklı olsunda dedim rakamlara takılmıyım dedim çünkü burda kadınların bebeğe kilo aldırmak için cocopops yediğini falan gördüm yada saçma sapan sağlıksız paketli gıdalar yediklerini okuyunca dedim rakama takılıp sağlıksız zararlı şeyler yemektense sağlıklı olsun zayıf olsun dedim yani zaten doğduktan sonra hemen toparlıyolar çok gelişim geriliği olmadığı sürece böyle şeylere takmamak lazım psikolojide çok önemli çünkü