Tuba_sinan Selam kızlar yenidoğan bebeğiniz hangi şampuan vücut yağı vücut losyonu ve pişik kremini kullanıyorsunuz? Memnunmusunuz? Tavsiyelerinize ihtiyacım var
seyma0661 Tuba_sinan şampuan ve losyon ecoweel, pişik kremi için de popolin ve sudocrem öneriliyor içerikleri diğerlerine nazaran daha temizmiş yorumları da iyiydi
ilaymom Dalin bebek yağı ve şampuan kullanıyordum doktor önermedi gözenekleri tıkadığını ve kimyasal olduğunu söyledi bende şampuan olarak clooe aldım ve nemlendirici de molien baby aldım cok memnunum , bebek yağı da henüz yeni denemedim
denizguney Bebek bakım setimizi komple ecowell aldık çok da memnun kaldık içeriği temiz ve ürünleri kaliteli cidden