senatss canım hiç korkmaz ilaçlarını iç. Hamileliğimi öğrendiğimden beri CRP değerim yüksek ilaç kullanıyorum istediğimiz gibi düşmüyor 12 hafta olduk hala ilaç kullanıyorum ama ilaçlarını aksatma bebeğe ilaç zarar vermiyor, dua et inşallah iyi olacak.