Gulzar Çıldırıcamm 38 haftalık olduk hamile kaldığım gunden en geç 37 38 haftalık doğurucam diyodum 38 olduk ne gelen var ne giden çok korkuyorum 39 -40 a kalırsak diye bir şey onerin de bende doğurayım açılış olsun yaa😩😤😂😂
tazecikanneee Gulzar ben 34üm basından beri 38de doğurucam diyorum benimde sonum bu postlar gibi olcak galiba 😂😂😂
Sila7166 Gunluk yarim saat merdeiven inip binin bakalim neler olacak kizlar bi arkadas boyle bak’ya yapti bir gun icinde ertesi gun doguma gitti
ilkim19 Gulzar niye erken doğmasını istiyorsunuz anlamış değilim bebeğin günü 40 hafta bitince doluyor zaten ne bu aceleniz?
iremby Gulzar bende 38 39da dogururum diyordum. 39+4 bitti hala gelen giden yok. Her seyi yapiyorum. Kanalda da bebegim ama son dönüşünü yapmamış onu bekliyoruz.
TugceSenelKavak 37+1 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı. Doktorum döndüğünü ama kanala yerleşmediğini söyledi. Merdiven in çık ,bol yürüyüş yap dedi. Bilmiyor ki oturduğum koltuktan kalkamıyorum🙄 ilk bebek 40 haftaya kalacak diye korkuyorum bu postları gördükçe 😒 çok ağırlaştım artık bedenen rahatlamak istiyorum.
NASILASK Gulzar cörekotu doğum da acıkma saglıyor diye duymuştum canım bi araştır istersen çörekotunu