gbaharozkan merhabalar bende tüp bebek annesiyim. Sürece o kadar hevesle heyecanla başladım ki size anlatamam bi an önce iğnelere başlayayım biran önce yumurtalarım toplansın hemen embriyo olsunlar transfer edilsinler diye sabırsızlandım. Benim doktorum taze transfer yapıyordu allahtan herşey 15 günde oldu bitti o kadar güzeldi ki sadece sonuca odaklanın derim. Bende eşimde hiç olmayacağını düşünmedik çünkü ben elimden geleni yapmıştım bundan sonrası takdiri ilahi diyecektik ama yine vazgeçmeyecektik hep pozitiftik, pozitif olmak çok önemli unutmayın umarım güzel sonuçlanır 🌸