Kızlar ağrım yok öyle kasık ağrısı vs yok yani sadece sol bacağıma doğru biraz böyle ağrı gibi bişey iniyor. Ve leke geliyor. Hafif nezle oldum burnum tıkalı ve hapşırıp duruyorum. Kan verdim ama pazartesi çıkar dediler 😫. Leke yüzünden korkuyorum başına gelen var mı ya ? Normal bir durum mu ? Rengi aşırı açık renkli ve çok az yani çamaşıra bulaşmıyor peçeteye geliyor sadece 😔 korkuyorum. Bide bugün aşırı halsizlik uyku hali de vardı ve midem bulanıyordu sabah. Kusacak kadar değil ama rahatsız hissettiriyordu yani. Rahatlamaya ihtiyacım var ya güzel şeyler söyleyin nolur 🙃