Bsk_cb Sezeryan sonrası kanama Kızlar selam doğum yapalı 1 ay 18 gün oluyor 😊40 çıkımına yakın kanama bitmişti bir hafta kala geri geldi daha sonra kırk çıktı bitti dün kanamam gene başladı regl gibi kokuyor başına gelen var mı sorun bende mi :(
Adenmom_ Bsk_cb hayır canım ben de tam 40 ımın çıktığı gün regl oldum hatta o gün doktor kontrolüm vardı doktorum bunun normal bir şey olduğunu söyledi korkmana gerek yok 🥰
Tugcev Bsk_cb bende doğum sonrası 10 15 gün anca kanama gördüm sonra kesildi. 50-60 arasıydı hatırlamıyorum yalan olmasın benimde kanamam oldu. Doktorum temizlenme kanaması yaşayacaksın demişti zaten ben ona bağladım. Bu ay yine aynı zamanlarda kanamam olunca regl döngüm başlamış onu anladım 😀
Tictack Merhaba bende bişey sorsam, yürürken yada bazı hareketlerde hala dikiş yerlermiz orasına zaman zaman agrı giriyor mu yoksa geçt mi tamamen