minik_711 hiç ekmek yemiyor musunuz? Veya çikolata veya meyve? Durduk yere değil sizin ve bebeğinizin sağlığı için yapılıyor. Gebelik şekeri çok ciddi sonuçlar doğurabilecek bir durum. Size bir kilo şeker yedirmiyorlar zaten bir adet baklavaları şeker kadar bi şeker ile kanınızdan şeker oranına bakıyorlar. Yüksek çıkarsa diyet uygulamanız, gerektiğinde insülin kullanmanız gerekir. Size verilen şeker yüklemesi ile şeker hastası olmuyorsunuz, var olan şeker tespiti yapılıyor. Şayet dikkate almaz da yaptırmayıp şekeriniz varsa sizde veya bebeğinizde kan pıhtılaşması, ani kalp durması gibi ciddi sonuçlar olabilir. Gebelik şekeri dikkate alınması ve önemsenmesi gereken bir durum. Tüik verilerine göre %6 olan anne bebek ölümleri şeker yüklemesi gereksiz , şeker yüklemesi çok zararlı gibi söylemler yüzünden %14 lere çıkmış durumda. Kendi ve bebeğinizin sağlığını önemsemiyorsanız yaptırmayın tabi ama o çocuğun vebalini aldığınızı da unutmayın.