Kızlar belirtileriniz nelerdir benimki bi haftadan beri günde bi iki defa baş dönmesi göz kararmam oluyo ilk defa böyle oluyo ve iki gündür kasıklarda belirgin şekilde ağrı ve adet ağrısı gibi arada karın ağrısı oluyo ve nadiren rahimde batma var şüan başka belirti yok ve ben dun aşilama yaptırdım diğer ay ve kimyasala döndü kimyasaldan sonra hamile kalan çok kişi oluyormuş inşallah benimde olur