Muhammedmomss Kizlar erkenmi sizce cok yalanci sancilarim var dogumu baslatmam icin neler yapılabilir
Sudetmlk Muhammedmomss en az 2 hafta daha beklemen lazım niye acele ediyorsun ki bende 36. Haftamdayım regl ağrısına benzer ağrılarım oluyor midem felâket yanıyor bacaklarım ağırıyor ama 2 hafta daha dayansın diye dua ediyorum
sacmalamakizim Muhammedmomss 35 haftalığım bende zorlanıyorum, ağrı, kramp ağrısı, bel ağrısı vs. erken gelmesin diye dua ediyorum, biraz daha sabret bebeğin sağlığı daha önemli.
Makbule_ Muhammedmomss benim 29 dan beri sancım vardı 36 haftayı bulayım diye dualar ediyordum hiç kalkmadım 38 e geldik sancı falan kalmadı 🤭 Onun vakti saati gelene kadar herşey boş bence
33lif Ben de tam 36+0 oldum bugün. Doğum kendiliğinden başlarsa çok erken bir hafta değil ama bence kendi gelmek istemiyorsa doğumu başlatmamaya çalışmamak lazım 🌸 anne karnında birkaç gün bile fazla kalsa kârdır 🥰
Muhammedmomss Sudetmlk 2 aydir kasilmam yalanci sancilarim var simdi dogursam bile premature sayilmiyoki zaten gelisti herseyi
9903 Sudetmlk ben de 36 +3 aynı şekilde birebir aynı bacaklarım ağrıyor sızlıyor kasıklarım ağrıyor sanki adet olacak gibiyim
Busra525 Ahududu yaprağı çayı, hurma, ananas yemeyi öneriyorlar. Birde hamile egzersizleri var tabi. Pilateste zıplamaya yapabilirsin ama bunun için 37. Haftayı beklemelisin. Birde meme ucu uyarısı masajı var.
Babycome123321 Muhammedmomss 36 hafta pramatüre die geçiyor ve extra testlere maruz kalıyorsunuz en azından bir hafta daha sabredin
Sudetmlk Muhammedmomss 36. Hafta prematüre diye sayılıyor 37.haftadan sonra sayılmıyor anne karnında 1 gün bile çok değerli bence bekle acele etme derim
ideemirel Muhammedmomss 36 da sayılıyor ben kızımı 36+2 de doğurdum 9 gün yenidoganda kaldı, ne kadar kalsa iyidir. Şimdi oğlum olacak inşallah 38 de olur diye dua ediyorum hayırlısı sagliklisi ile
Muhammedmomss Babycome123321 cocuk gelmezse zaten yapabilcegim bisey yok hoplasamda ziplasamda gelmezse gelmez Allah kolaylik versin bütün hamilelere 🥺
Fundaaaaa Muhammedmomss tabiki de erken 🥲 benimde 35 bitmek üzere dün doktordaydık nst’de kasılmalar 70’lere kadar çıkıyor ama düzenli değil çok şükür yalancı sancı bunlar dedi doktor ve 3 haftadan önce gelirse küveze almak zorundayım dedi ne olursa olsun. Ağrıdan uyuyamıyorum yürüyemiyorum ama kalmak zorunda daha.
Muhammedmomss Fundaaaaa 35 36 doguranlar var nefes alabiliyosa ve kilosu iyiyse kuvoze koymuyolar bisey yokken niye bos yere kuvoze koysunki ama dedigim şeyler olursa mecbur koyuluyo zaten, 36. Haftada cigerleride gelismis oluyo