greenofbroccoli Bugün ilk ultrasonum ile çok şükür keseyi gördüm ve aslında 4+2 olduğumu öğrendim 🤗 10 gün sonra tekrar çağırdı kan tahlilleri ve kalp atışı için. Kalp atışlarını kaç haftalıkken duydunuz sevgili analar ve ana adayları? 🥹💐