superstar_00 Merhaba şöyle bir soru sormak istiyorum emzirme dönemindeyken yemek yediğümizde göğüslerimizde bir dolgunluk oluyordu ya emzirmeyi sonlandırdıktan sonra da aynı durum sizlerde oluşuyor mu?
Balyanaklikoalam superstar_00 süt kesilene kadar özellikle ilk haftalar taş gibi oluyor maalesef hem dolgunluk hem sertlik hemde ağrı oluyor o yüzden bir anda kesmek yerine emzirmeyi azaltarak kesmek en doğrusu hem bebek için hem anne için sağlıklı oluyor bir de bir anda kesince bebeklerde cidden travma oluyor kızımdan biliyorum oldu
Mini_baby superstar_00 evet aylarca sütüm aktı sağayım dedim daha da arttı bir de ben 6 ay emzirdim kızım emmedi çok zorlandım bu konuda sütüm de baya vardı
dilaraulusoy superstar_00 canım uzun süre uğraştım ben bir anda kesenlerdenim oğlum 1,5 yaşındaydı. Mecbur öyle yaptım oğlum yoksa bırakmazdı. Mastit oldum ateşlendim en son ama elimde ara ara boşaltarak hallettim
superstar_00 Balyanaklikoalam ben 25. ayda bıraktım emzirmeyi aradan 4 ay geçti halen bir şey yediğim zaman o dolgunluk oluşuyor
Papatyael47 Balyanaklikoalam benim sağ göğsüm birden küçüldü bebek emziriyorum be yeni hamile kaldım bi alakası var mı acaba barsa bir bilginiz söyler misiniz
superstar_00 Mini_baby Ben 4 aydır süredir emzirmeye bıraktırdım ama halen yemek yediğimde o dolgunluk oluşuyor bunu anlamadım.
superstar_00 dilaraulusoy Ben emzirmeyi bırakalı 4 ay oldu hemen hemen ama halen yemek yediğimde o dolgunluk oluşuyor.
Papatyael47 Hala emziriyorum ama birkaç gündür sağ mememde küçülme oldu nedenini bilen varmı içine süt te girmez oldu sağ meme gibi cevaplarsanız çok iyi olur
superstar_00 Papatyael47 Ben ara ara yaşıyordum bu durumu ona rağmen emziriyordum duş alırken ovuyordum acaba süt kanalları mı tıkandı diye isterseniz kadın doğuma gidip prolaktin seviyesine baktırabilirsiniz adet görüyorsanız adetin 3. günü gidin.
superstar_00 Papatyael47 süt artırıcı şeyler yapıyordum mesela dut kaynatıp suyunu içiyordum kuru dut ya da kayısı hoşafı falan yapıyordum bebek ayı ilerlediği zaman o ilk aylardaki stüdyo onu azalıyor değişiyor bir de bu durum var.