mellyy Cevrenizdekilere gebeliginizi ne zaman söylediniz anne baba kardeş hariç onlar zaten biliyor hala teyze arkadaşlar falan
sevaldqn1 mellyy ilk gebeliğimi hemen söyledim ama şimdikini sadece cok yakinlarim biliyor onlara da soylemem biraz zamanımı aldı 🥹
Ysmnpmk mellyy nerdeyse 3.5 aylıkken söyledim bide 5 sene sonra oldu bana kalsa dahada geç söylerdim😀eşim dayanamadi söyledi hep
Deletedmom_116 mellyy ilkini sakladım uzun süre annelerden bile önceki Düşük olduğu için . Şimdikink de biliyorlar baştan beri aslında soylemezdim ama Başlarda hastanelik vs olunca ogrendiler
couleurcerise Teyzeme anneanneme 7.haftada söyledim (ama şimdi olsa beklerdim) Geri kalan herkes 15.haftadan sonra öğrendi arkadaşlar hala, babaanne vs.
1Anneadayiiii mellyy 8 haftalıkken söylemiştik 3 senedir bekliyoruz onlarda benle beraber her tedavimde üzülüp sabırla beklediler daha fazla beklemek istiyordum söylemek için ama sorup durdukları için saklayamadım 😂