1rabia1 ben memnun kaldım genel olarak. Odalar iki kişilik, hemşireler ve ebeler gayet ilgili ve naziklerdi. Hatta bebeğim yoğun bakımda kaldı 1 hafta bende hastanenin anne otelinde kaldım. Orasıda sakin, rahat. Yoğun bakımdaki hemşireler bebeğimle ilgili her detayı paylaştılar, 3 saatte bir emzirmeye yanına girebiliyordum, kucağıma alabiliyordum. Her iki yerde de odaların temizliği düzenli yapılıyordu. Ara öğün dahil yemekleride hastane yemeğine göre iyiydi. Yani ben memnun kaldım, umarım sizde güzel şeylerle karşılaşırsınız. Sağlıkla kavuşun bebeğinize❤️ aklıma gelen bunlar, sormak istediğiniz başka şeyler varsa seve seve cevaplarım🤗