anne890 Şuan 21 haftaligim bebeğin eşi aşağıda dedi doktor umarım yukarıya cikar dedi ilişki yasak dedi başka hcbirsey soylemedi şuan bebeğin hareketlerini kasığımda resmen hissediyorum bu hareketleri çok aşağıda hissetmek normalmi acaba
Gldrn58 anne890 Bende de aynı şey var doktor bana 1 ay sonra alttan bakalım dedi eğer yukarı çıkmazsa sezeryan doğum olacak dedi. Bide kanama fazla olabilir dedi 20 gün sonra kontrolüm var
Dilamser anne890 o haftalarda normal Bebek büyüdükçe yukarı çıkacaktır nefesiniz kesiliyor mu bazen ?
anne890 Gldrn58 bende kanama yok sadece aşağıda his var o kadar devlet hastanesine gittim doktor hiç açıklama yapmadı umarım çıkar dedi sustu devamında ne olması gerekli ne olur hicbirsey demedi
anne890 Gldrn58 evet bende bugün tekrardan doktora gittim bu sefere özele gittim doktor herşey iyi kısmen kapatmış dedi bir ay sonra sezeryanmi normalmi olur doğum onu söyleyecek
anne890 Dilamser insAllah yukarı çıkar diye umut ediyorum nefesim kesilmiyor açıkçasi merdiven çıkınca biraz oda normal heralde
Dilamser anne890 bazı bebekler aşağıda olabiliyor yukarı çıkmazsa erken doğum riski olur arkadaşıminda öyle 2 bebeğine hamile oda aşağıda bebeği sezeryanla doğum yapacak yine sadece dikkat etmek gerek .