Hemen hemen 5 sene önce doğum yaptım tekrar hamileyşm 2 dir o hastaneye gidiyorum ebeler vs çok tatlı annecim annecim her cümlenin sonu annecim ile bitiyor ben memnun kalmıştım şuan orada ssvd denemeyi düşünüyorum nasip olursa sezeryanından ve sonrasından memnundum ☺️