Busra_12358 Merhaba anneler ikiz gebelik yaşadım ama birinin kalp atışı durdu 6+4 te kalmış diğeri iyi 8+3 şuan bu durumu yaşayan var mı aranızda
Yasss11 Busra_12358 ben yaşadım ayni durumu hatta kalbi duran düşmedi bile doktor sıkıntı olmaz dedi ve bebeğim sıkıntısız doğdu
2cocukluana_ Anladığım kadarıyla çift yumurta ikizi tek olsaydı ikisi de aynı anda kaybedilirdi yaşayan çok kişi tanıyorm ama ölen bebeğin alınması gerekli diğerini de zehirlememesi adına çok geçmiş olsun
Busra_12358 2cocukluana_ evet çift yumurta ikizi doktor kendiliğinden düşer bir sıkıntı yaratmaz dedi