Hanımlar benim dr en son 2 hafta önce gittim o zaman bakmamıştı bidaha ne zaman geleyim dediğimde istersen 2 hafta sınra gel sıkıntı olmazsa doğumda görüşürüz dedi alttan mua etmedi kafam karıştı normal mi sizin dr lar nasıl ilerledi??? Yada sizin doğum nasık gerçekleşti