Ftmnnr siz 21 anneniz 36 ise, 15inde dogum yapmis yani 14unde hamile kalmis. Oncelikle annenizin kucuk yasta bunu yasamasina cok uzuldum. Ben de su an 36 yasindayim ve ilk gebeligim. Acikcasi daha simdi anne olmanin, birey yetistirme sorumlulugunun, bunun zorluklariyla basa cikabilecek ozguvenimin yerinde oldugu zamana ancak gelebildim. Bence 30lu yaslar annelik icin gayet ideal, ki 40li yaslarda ilk bebegini kucagina alan arkadaslarim var, hepsi de piril piril cocuklar yetistiriyorlar. Cunku daha olgun, bilincli ve guclu yaslarimiz. O yuzden bence anneniz hala cok genc ve umarim saglikla bu sureci tamamlar.