Kızlar fikrinize ihtiyacım var. Benim eşim askeri personel bu yüzden doğudayız. Doğumu kaynanamın orda Ankara’da yapacağım. Ne zaman gitmem mantıklı olur sizce? Kaçıncı haftada gitmeliyim? Bu arada sezeryan olacak. 38. Haftada falan alırlar sanırım. Şuan 26 haftalık hamileyim