Bu benim 3 gebeliğim 18 haftalık +6 oldu doktor bağırsak kireçlenmesi var dedi bebekte perinatolojiye yönlendirdi randevu bekliyorum bu sorunu olupta geçen var mı ilerde ne gibi sorunlarla karsilasabilirim icim bir türlü rahat değil doktor anca gelecek rapora göre yorum yapabilirim dedi .