prensesannesi-01 Cimcime30 dün veya bugün olduğunu tam sende benim gibi kestiremedin sanırım dünü değerlendirdm
Merveemctgcl Cimcime30 ovülasyonda hangi günleri değerlendirmek gerekiyor tam pik olduğu gün mü bu ay kaçırmak istemiyorum ya
prensesannesi-01 Sumeyyerkan38 bugün mü çatlama çok iyi bende dün tereddütte kaldım o zmn bugünü inseAllah değerlendirmem gerekiyor teşekkür ederim canım 😍🤭
prensesannesi-01 Şimdi ben 26 yi degerlendirdm 27 değerlendiremedim üzgünüm o açıdan. 28 değerlendirdim
prensesannesi-01 october Elhamdülillah çok sevindim yumurta kaç saat sonra etkisini kaybediyor acaba akşam değerlendiririm inseAllah geç olmaz umarım:(
prensesannesi-01 october Elhamdülillah çok sevindim yumurta kaç saat sonra etkisini kaybediyor acaba akşam değerlendiririm inseAllah geç olmaz umarım:(