GirlandBoy_Mom Eda42_ duyarsın kuzum merak etme kesenin içinde yolk ve sac varsa doktorum bebek de oluşur dedi
Eda42_ GirlandBoy_Mom Bana hiç bir şey demedi ne bileyim boş mu acebaa dedim alttan da bakmadı haftaya kadar bekleyelim bakalım dedi
Eda42_ GirlandBoy_Mom İnşallah yaa inşallah kötü düşünmüyorum ama işte insan korkuyor 4 senedir olmuyor tüpler kapalı tüp Bebek tedavisine başlayacaktim çok şükür rabbim kendiliğinden oldu çok şükür diyorum inşallah herşey de yolunda gider inşallah amin
GirlandBoy_Mom Eda42_ anladım kuzum Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah merak etme haftaya gittiğinde bebişini görürsün 🤲❤
Abcdfghe Eda42_ benim 5 haftalıkta karından bile gözükmemişti alttan bakınca öyle gördü bugün de kalp atışını dinlemeye gittim cok şükür duyduk 8+1ama ultrasonda 7+6 çıktı
Eda42_ Abcdfghe Oyy maasallah rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bizlere de amin amin
Eda42_ Kubra0606 Yok beş haftalık olunca bakmadı haftaya bakalım görülmezse alttan bakalım dedi bende o yüzden bir hafta daha bekleyeyim dedim
Kubra0606 Eda42_ 5+3 te gittim bende alttan göründü. Sizinde alttan görünürdü muhtemelen 2 hafta sonra kalp atışı duyarız inşallah artık🩷
Eda42_ Kubra0606 Aman kız 😅😅 olsa bir dert olmasa bir dert yaa neyse inşallah zor olmaz kolay hafif geçer mide bulantısı 🤲🏻🥰🥰
Kubra0606 Eda42_ sabah bulantısı derlerdi cidden sabah kalkınca çok yoğun hissediyorum:( ne zaman hastaneye gideceksin sen ne kadarlık oldun
Eda42_ Kubra0606 Ben bu cuma gideceğim 5+7 oldum bebeği görmek için inşallah görürüm kalp atışını da duyarim sen ne kadar oldun başladı mide bulantısı
Kubra0606 Eda42_ anladım canım sağlıkla duyarız inşallah, 6+2 yim 6.haftada başladı sabah bulantısı. Ben 7 haftalıkken gideceğim sürekli git gel yapmakta strese sokar diye sonraya aldım
Eda42_ Kubra0606 Amin amin inşallah canım ☺️☺️İyi yapmışsın bakalım bende başlayacak mı 😅😅 sen en son gittiğin de kaçtı kalp atışını bebeği gördün mü
Kubra0606 Eda42_ son adete göre 5+3 tü ama ultrasonda 5+4 çıktı karından sadece kese göründü alttan yolk sak ve fetal pol göründü ama kalp atışı henüz yokmuş haftaya gel dedi bende 2 hafta sonraya almış oldum